Total visitas á páxina

sábado, 17 de noviembre de 2007

En Ames, ese ritmo de voz y pandereta


Siete jóvenes, de entre 15 y 28 años, forman la asociación Val de Amaía y sueñan con volver a los estudios de grabación

Siete voces nacidas para el folclore. Así podría definirse este grupo de mujeres que lleva como insignia el nombre de la comarca de Amaía en clave musical. El grupo, con un CD en el mercado, con el nombre de As Amaianas afronta ahora una nueva etapa que se denominará Val de Amaía.
Los orígenes de este grupo de pandereteiras, con edades comprendidas entre 15 y 28 años, hay que buscarlos en los largos años de trabajo en la escuela obradoiro municipal de música y baile tradicional. Lidia Gallás, la profe y la más veterana, recuerda que el CD grabado el pasado año surgió del festival de fin de curso de 2005. "Fixemos un remix de pasodobles e un tema de Carlos Núñez e gustou". El Ayuntamiento financió el álbum y llegaron algunos directos con buenas críticas. Era el comienzo de su particular pero siempre difícil camino al estrellato.
Ahora, en su nueva andadura, parten de cero pero no tiene previstos cambios en sus contenidos musicales, aunque sí quieren introducir nuevos instrumentos. Evidentemente, volver a pasar por los estudios de grabación es su gran objetivo pero son realistas y saben que es una meta complicada. Por el momento no sueltan prenda: "Tenemos proyectos de actuaciones importantes, pero todo llegará". El caso es que Ainhoa Raya, Andrea García, Cruz Negreira, Antía Muíño, Irene Nieto, Inés Suárez y Lidia Gallás hacen maravillas con sus voces y con la pandereta y coinciden en tener a Leilía como gran referente, pero también aseguran que "escuchamos todo tipo de música, desde sonidos latinos hasta pop, pasando por blues. Por cierto, actualmente, por falta de local el grupo ensaya en el jardín del pazo de A Peregrina, todo un lujazo para los vecinos, pero un borrón en el debe de los responsables de fomentar la tarea del grupo

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Estas sete voces estarán o vindeiro martes na Radio Galega a partires das 19:30 horas para falar da nova formación e doutras cousas. Estarán acompañadas por algunhas das nais das compoñentes.

Unknown dijo...

Grazas polo comentario e pola información.
Haberá que escoitalas, merece a pena.
Saúdos

Anónimo dijo...

Quizais a interpretación en directo da nova canción non saiu como desexaban pero foron cousas do directo; os veciños de Ames xa saben como soan as Pandereteiras do Val da Maía, que son practicamente as mesmas voces que hai un ano eran coñecidas como Amaianas.

Anónimo dijo...

Por certo, que estas mozas poden escoitalas en www.myspace.com/pandereteirasdovaldamaia, así como ver fotos do grupo e ler os novos proxectos que van saíndo pouco a pouco.
Grazas por visitalo.

Unknown dijo...

Grazas polos comentarios e grazas polo link donde se poden ver e escoitar as Amaianas.
Saúdos

Anónimo dijo...

As actuacións destas mozas van ser moitas este verán, casualmente, todas fóra do noso entorno. Este sábado, día 11, actuarán en Pontevedra, concretamente preto da praia fluvial do río Lérez, dentro das festas patronais deste lugar. O vindeiro domingo día 19, pola tarde, van viaxar ata Vigo onde compartirán cartel con Xistra, de Coruxo, e tamén cos Alegres, cos que crearon un grupo folk no que as voces destas amienses ocupan un lugar destacado. Xa o día 31 de xullo acudirán de novo a Lérez, como xa o fixeran en decembro, posto que quedaron encantados co traballo destas mozas. Tamén estarán tocando nas festas da Peregrina de Pontevedra, e o domingo día 30 de agosto, dentro do programa "Vai de camiño", da Xunta de Galicia, tocarán nunha feira de artesanía do concello lucense de Castroverde. Así, todos os que as queiran ver, xa saben a súa axenda. Moitas grazas por todo.

Unknown dijo...

Grazas(atrasadas, levo ano e medio sen poderme conectar a internet) polo comentario e pola información.
Saùdos