Total visitas á páxina

sábado, 17 de noviembre de 2007

As Amaianas presentan o seu disco na Radio Galega


Son unha ducia de mozas ás que lles gusta a música tradicional e que, ademais, están dotadas de voces prodixiosas. O Concello editoulles hai uns meses o seu primeiro disco e agora toca promocionalo. Un dos lugares máis axeitados é a radio e se é dentro dun programa especializado, pois mellor. Esta tarde a partir das catro as Amaianas presentan no programa da emisora autonómica Lume na palleira o seu traballo e tamén a súa capacidade para cantar ao vivo diante dos micrófonos.Lume na palleira nunca falta á súa cita dos sábados pola tarde cos amantes da música tradicional galega. De feito este espazo dirixido por Emilio Españadero é un dos que leva máis anos en antena na Radio Galega.Esta tarde as súas convidadas serán sete das compoñentes das Amaianas. Este grupo xurdido no seo do Obradoiro de Música Tradicional organizado pola Concellaría de Cultura vai presentar o seu primeiro traballo discográfico do que, polo momento, se distribuíron 500 copias. No espazo radiofónico, As Amaianas contarannos como lles deu por meterse nisto da música e seguramente tamén nos darán unha exhibición en directo das súas voces.


Tomado de: http://www.concellodeames.org/comunicacion/nova.php?lg=gal&id_nova=1177

En Ames, ese ritmo de voz y pandereta


Siete jóvenes, de entre 15 y 28 años, forman la asociación Val de Amaía y sueñan con volver a los estudios de grabación

Siete voces nacidas para el folclore. Así podría definirse este grupo de mujeres que lleva como insignia el nombre de la comarca de Amaía en clave musical. El grupo, con un CD en el mercado, con el nombre de As Amaianas afronta ahora una nueva etapa que se denominará Val de Amaía.
Los orígenes de este grupo de pandereteiras, con edades comprendidas entre 15 y 28 años, hay que buscarlos en los largos años de trabajo en la escuela obradoiro municipal de música y baile tradicional. Lidia Gallás, la profe y la más veterana, recuerda que el CD grabado el pasado año surgió del festival de fin de curso de 2005. "Fixemos un remix de pasodobles e un tema de Carlos Núñez e gustou". El Ayuntamiento financió el álbum y llegaron algunos directos con buenas críticas. Era el comienzo de su particular pero siempre difícil camino al estrellato.
Ahora, en su nueva andadura, parten de cero pero no tiene previstos cambios en sus contenidos musicales, aunque sí quieren introducir nuevos instrumentos. Evidentemente, volver a pasar por los estudios de grabación es su gran objetivo pero son realistas y saben que es una meta complicada. Por el momento no sueltan prenda: "Tenemos proyectos de actuaciones importantes, pero todo llegará". El caso es que Ainhoa Raya, Andrea García, Cruz Negreira, Antía Muíño, Irene Nieto, Inés Suárez y Lidia Gallás hacen maravillas con sus voces y con la pandereta y coinciden en tener a Leilía como gran referente, pero también aseguran que "escuchamos todo tipo de música, desde sonidos latinos hasta pop, pasando por blues. Por cierto, actualmente, por falta de local el grupo ensaya en el jardín del pazo de A Peregrina, todo un lujazo para los vecinos, pero un borrón en el debe de los responsables de fomentar la tarea del grupo